tirsdag den 23. marts 2010

Børnevitser

Hørt fra min kærestes lillebror på 8.

jeg vil kattegorisere det han fortalte som gåder:

Hvad sagde pinsvinefadderen til pinsvinebarnet da det skulle have smæk?
"Det her kommet til at gøre mere ondt på mig end på dig"

Hvad gør en høne når den fryser?
Den går ind under den varme hane.

Hvad får man hvis man krydser en giraf og et pindsvin?
En meget høj tandbørste.

Egne eksempler:

Sådan her ser jeg en gåde:

EX: Hvad er det der går og går og kommer aldrig videre?- et ur- en bedstefar der hænger fast i sin gyngestol med sine seler.

En vits kunne være:

Den ene fisk til den anden: må jeg låne din kam??? - Nej!!! for jeg låner den ikke ud til nogen der har skæl.

Der er altså ikke noget spørgsmål til tilhøreren ved vitsen.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start